شناسهٔ خبر: 173829 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تردد نزدیک به ۴۰۰ زائر از پایانه مرزی ریمدان از ابتدای طرح اربعین حسینی

اربعین حسینی معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان از تردد نزدیک به ۴۰۰ نفر زائر اربعین حسینی از پایانه مرزی ریمدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر، محمد یاسین احمدیان معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب استان گفت: از ۱۶ تا ۲۰ مرداد ماه، ۳۸۲ زائر برای حضور در مراسم اربعین حسینی از مرز ریمدان تردد کردند.

وی ادامه داد: به منظور نظارت بر روند اعزام زائرین اربعین حسینی به مرزهای غربی کشور، بازدیدها و نظارت‌های مستمر از سایت فروش اینترنتی شرکت‌های حمل و نقل مسافربری انجام می‌گیرد.

احمدیان تصریح کرد: در این بازدیدها رعایت نرخ مصوب، ایمنی و بهداشت ناوگان و نیز تجهیزات ایمنی آنها از جمله اولویت‌های نظارتی کارشناسان این اداره کل بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب استان یادآور شد: کارشناسان ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در پایانه‌های مسافربری و مبادی ورودی و خروجی جنوب استان بر روند جابه‌جایی زائران حسینی نظارت دارند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله دریافت وجه اضافی، برخورد نامناسب و امتناع از عرضه خدمات، با قاطعیت با متخلفان برخورد و پرونده تخلف آنها را به کمیسیون‌های ذی‌ربط ارجاع خواهد داد.